مرمریت پرشین چیتا

 مرمریت پرشین چیتا بسیار مقاوم، با تراکم بالا و جذب آب نسبتا پائین می باشد. این سنگ پس زمینه‌ای قهوه ای دارد و از ساب پذیری بسیار خوبی برخوردار است.
سنگ مرمریت پرشین چیتا جزء سنگ های لوکس قرار دارد و بسیاری از معماران و طراحان، از این سنگ در پروژه های خاص و لوکس استفاده می کنند

این سنگ دارای سه سورت مختلف است که در تصویر مقابل قابل مشاهده است.

با توجه به نمونه های کار شده این سنگ میتوانید فضاهای لوکس را با این سنگ تصور کنید.

برای مشاوره رایگان و تهیه این محصول با ما تماس بگیرید

Sort A
Sort A
Sort A
Previous
Next

 مرمریت پرشین چیتا به دلیل طرح و رنگ زیبا و شلوغی که دارد بیشتر در قسمت هایی از ساختمان که فضاهای محدود دارند مانند سنگ کف پله و کف پارکینگ، دیوار لابی و فضاهای داخلی استفاده میشود .

اگر بخواهیم سنگ های مشابه با این سنگ را نام ببریم می توان به سنگ برنز آرمانی ایتالیا اشاره کرد که از نظر ترکیب رنگ شباهت زیادی با سنگ موجود دارد و از نظر بافت مشابه با امپرادور دارک می باشد.

از ویژگی های پرشین چیتا احساس زنده بودن و حس خوشایندی هست که طرح و رنگ های سنگ به انسان القا می کند که با لمس آن گویی بی‌کرانگی قدرت آفرینش رو با وجودت حس می کنی و این قدرت ناشی از کانی های تشکیل دهنده سنگ (طلا ) هست که بسیار غنی و ارزشمند می باشد   .

Sort B
Sort B
Previous
Next

کاربرد سنگ مرمریت پرشین چیتا

از کاربرد های مهم این سنگ می توان به استفاده آن در سنگ نمای داخلی و سنگفرش برای مراکز تجاری و اداری و واحد های مسکونی و هتل ها اشاره کرد.

استفاده از این نوع سنگ در طراحی بسیار زیاد می باشد زیرا این سنگ با رنگ زیبا و منحصر به فردی که دارد  جذابیت خاصی را به فضا و محیط می دهد. 

البته که شایان ذکر است از این سنگ در سرویس بهداشتی، سنگ پله، کانتر آشپزخانه، ساختمان های مجلل و هتل های لوکس میتوان استفاده کرد؛ زیرا این سنگ از مقاومت فشاری و جذب آب پایین برخوردار می باشد به همین دلیل در فضاهای رطوبتی بسیار قابل استفاده و مناسب می باشد.

  • سنگ کف واحد مسکونی و تجاری
  • سنگ کف لابی و فضای داخلی هتل
  • نمای دیوار های داخلی
  • سنگ کف پله و پارکینگ
  • دیوار های لابی
  • دکوراسیون داخلی
Sort C
Sort C
Previous
Next